lundi 20 juillet 2009

Inspiré par...

Tiffany Campbell, wife of the talented Thomas Campbell ( i ll talk about him later...) is just finishing her new movie : "Dear & Yonder". I can't wait !!!
Surfing at the is finest, film with with 16mm camera. (my dream...)
It's also a production by the Villa Villa Cola crew where my ex charming roomy Jessie Van Roechoudt used to be a member...
Such a small world isn't it ?
I know, it's a lot to click on...enjoy !!!
Bises.

3 commentaires:

Nicodemo a dit…

Oh ! Une jolie sirène…
Faut que je l’attire,
Faut pas qu’je traîne…
Je peux peut-être la fais rire,
Pour ça faut que l’atteigne…
Bon aller, je stop mon délire,
Les filles comme ça, c’est pas pour moi…

MADEMOISELLE a dit…

et en plus tu mange que des coquilettes...tu as su rester simple :)
bises mon lapin

Rach, TX a dit…

always a pleasure